Guraso estimatuak:
Ikasturte
berri honetan txoko honetatik agurtu nahi zaituztegu. Urtero bezala, gida honen
bidez ikastetxeko atal desberdinen informazioa eskaini nahi dizuegu, hala nola,
irakasle eta ez irakasleen zerrendak, eskola egutegia, arau orokorrak, Guraso
Elkartearen eta OOGren ordezkarien izenak, bilera datak...
Guretzat
oso garrantzitsua da eskolak gure komunitatean integratzea. Horretarako ez da
nahikoa eskolak bakarrik indar egitea, beste partaideek ere harreman aktiboa
izan behar dute eskola komunitatearen eraikuntzan. Beraz, urte honetan ere zuen
elkarlana espero dugu.
Gure blogetara jo dezakezue edozein unetan,
bai gurasoentzako informazio puntuala aurkitzeko aldizkari digitalean (www.ugaonikasi-info.blogspot.com)
edota ikasleen kontuak topatzeko
Estimados padres y madres:
Nuevamente os
saludamos en este
comienzo de curso .
Como todos los años,
esta guía que teneís entre manos recoge
información de
los aspectos relacionados con la escuela:
calendario, horarios, normas, miembros de los diferentes estamentos...
Para nosotros es muy
importante la integración de la escuela en la comunidad. Para ello es necesario
que todos los miembros de la comunidad participemos activamente. Por lo tanto, durante este curso también esperamos vuestra
colaboración.
Podéis consultar en cualquier momento nuestros
blogs; información para los padres y madres (www.ugaonikasi-info.blogspot.com)
o bien las actividades de vuestros hijos e hijas (www.ugaonikasi.blogspot.com).
Zuzendaritza taldea
ESKOLAKO LANGILEAK:
ZUZENDARITZA
Dirección
Etor
Iturbe, zuzendaria
Leire Aldazabal, ikasketa
burua
Cristina Olarra, idazkaria
HAUR HEZKUNTZA
Educación Infantil
2 urte: Olga Zabala,Asier Korta, Cristina Olarra eta Leire Kuartango
3 urte: Bego Urrutikoetxea eta
Maria Garcia.
4 urte: Iratxe Bidasolo eta Ixone Garai (Iban Eskurza).
5 urte: Itxaso Uriarte (Iratxe Isasi) eta Keltse Anton
(Zaloa Diaz).
LEHEN
ZIKLOA
Primer
ciclo
1.maila:
: Mª Carmen
Larrakoetxea eta
Félix Irazabal.
2.maila: Maite Astoreka eta Ainara Albizu
BIGARREN
ZIKLOA Segundo ciclo
3.maila: Arantza Olarra eta
Garbiñe Uriarte
4.maila: Ibai Bilbao eta
Itziar
Lekue
HIRUGARREN
ZIKLOA Tercer ciclo
5.maila: Amaia
Irulegi eta
Olga Canibe
6.maila: Goio Ramos
ESPEZIALISTAK Especialistas
Musika: Arrate Bengoa (Silvia Martinez)
Heziketa Fisikoa: Igor Salazar.
Educación Física
Ingelesa: Eba Intxaurraga eta Juan Beldarrain.
Kontsultorea: Ainhoa Franco.
PTEak ( pedagogia
terapéutica): Begoña Iglesias eta
Joana Mate.
Logopeda:
Genma Salutregi
Erlijioa: Irantzu Alonso
Hipia ( refuerzo lingüístico): Joana Mate.
JANTOKIA Comedor
Sukaldariak/ Cocineras
Carmen Sánchez( Sara Mencia ),
Estela Isusi eta Juliana Montero.
Begiraleak / Monitoras
Itziar, Susana, Josebe,
Leire, Lorea, Maribel, Mª Carmen, Irantzu, Juana Mari, Beatriz, Belén eta
Ageda.
HEZITZAILEAK Educadoras
Maika de la Prieta ( Maider Berrio),
Ane Miren Anakabe eta Nagore Tornes.
ORDUTEGIAK / HORARIOS
IRAILEAN 6tik 16arte SEPTIEMBRE del 6 al 16
Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza / Ed.
Infantil y Primaria
9:00 – 13:00
( 3 urtekoak 9:30etatik
12:30era. 2 urtekoak egokitze
prozesua. Los alumnos y alumnas de 3 años de 9:30 a 12:30. Los
de 2 años proceso de adaptación ).
KURTSOAN ZEHAR DURANTE EL CURSO
Haur eta lehen Hezkuntza / Educación Infantil y
Primaria
Goizez. Mañana: 9:00- 12:30
Arratsaldez. Tarde: 14:30- 16:30
Ostegunetan. Jueves: 9:00-
12:30
Atsedenaldiko ordutegia:
Haur Hezkuntzan: goizeko
11:00etatik 11:30era eta arratsaldez
15:30etatik 16:00etara. 2 urtekoak
11:30etik 12:00etara.
Lehen Hezkuntzan: goizeko
11:00etatik 11:30era.
Horario de recreos:
Educación Infantil: de 11:00
a 11:30 y por las tardes de 15:30 a 16:00.
Educación Primaria: de 11:00
a 11:30. Los/as de 2 años de 11:30 a 12:00 horas.
EKAINEAN 10etik 19arte JUNIO del 10 al 19
Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza / Ed. Infantil y Primaria
9:00 – 13:00
2 urtekoak 9:00etatik 12:30etara / los alumnoas/as de 2 años de 9:00 a 12:30,
OSPAKIZUNAK CELEBRACIONES
EUSKERAREN EGUNA Abenduaren 3an./ 3 de diciembre.
OLENTZERO Abenduaren 20an / 20 de diciembre.
SANTA
AGEDA Otsailaren 4an. / 4 de febrero.
INAUTERIAK Otsailaren 28an / 28 de febrero.
EUSKAL
ASTEA apirilaren bigarren astean./segunda
semana de abril.
IKASTURTE AMAIERAKO TXANGOA Excursión de fin de curso:
Ekainaren
18an/ 18 de junio
ATE IREKIETAKO EGUNA Día de puertas abiertas
Ekainaren
14an / 14 de junio
IKASTURTE
AMAIERAKO FESTA Fiesta de final de curso:
Ekainaren
20an / 20 de junio.
Ordezkaritza Organo
Gorenak, eskola elkartea osatzen duten
sektore ezberdinen ordezkaritza eta parte hartzerako organo gorena da. Espazio
honetan familiek, irakasleek, administrazio eta zerbitzuetako langileek eta
udal ordezkariak parte hartzen dute eta eskola komunitateari buruzko erabakiak
hartzen dituzte.
|
Gurasoak / padres
y madres
Beny Dominguez, Mª Jose
Cernadas, Julian Perez, Kaleko, Idoia Uriarte, Nagore Larisgoitia, Xabier
Urueña, Enrique Perez, Gotzone Fernandez, Luis Miguel, Veronica Fernandez,
Juanjo Ruiz De Mendoza, Jose Mª Herrera, Begoña Eguia eta Bego Aguirre.
Irakaslegoa / profesorado
Begoña Iglesias, Garbiñe
Uriarte, Igone Beloki, Arrate Bengoa, Igor Salazar, Arantza Olarra, Ibai
Bilbao, Itziar Lekue, Itxaso Uriarte eta Ixone Garai.
Zuzendaritza / dirección
Etor Iturbe, Leire
Aldazabal eta Cristina Olarra.
Administrazio / zerbitzuetako langilegoa
Personal adm. y servicios
Carmen Sanchez.
Udal ordezkaria / representante
municipal
Ana Maite Fernández.
AMPA / GURASO ELKARTEA.
ORGANIGRAMA
Beny Dominguez
Lehendakaria / Presidenta
Begoña Aguirre
Lehendakariordea
Vicepresidenta
Marian Ginés
Idazkaria
Secretaria
Cristina Lopes / Raquel Astobiza
Diruzaintza / Tesorería
Beny Dominguez
Eskolaz kanpokoak/ extraescolares
Marian Ginés / Begoña Rodriguez
Goiztiarrak programa / Programa Goiztiarrak
Bokalak / Vocales
Begotxu Rodriguez, Dalia Mata, Veronica
Fernandez, Alicia Etxebarria, Kaleko, Lorena Conde eta Luis Miguel .
Ikasleen gurasoak elkarte honetan
biltzen dira. Urtean kuota bat ordaintzen da. Halere, gainerakoetan bezala,
parte hartze zuzena ezinbestekoa da. Hona hemen antolatzen dituzten hainbat
ekimen:
Los padres y madres de los
alumnos-as se agrupan en esta asociación. Se paga una cuota anual. Sin embargo,
como en todo lo demás, la participación directa es imprescindible. He aquí una
serie de actividades que organizan:
- Cursos los jueves.
- Juegos de Semana Santa.
- Merendola y espectáculo
de
Carnavales.
- Fiesta de la escuela.
- Coordinación con el BIGE.
- Otros cursos.
JANTOKIA / COMEDOR
Disziplina
/ Disciplina
- Bazkaltiar guztiek jantokiko arauak bete behar
dituzte. Todos
los comensales deberán cumplir las normas establecidas.
- Portaera desegokia balitz, arduradunak beharrezkotzat
jotzen dituen neurriak hartuko ditu. La responsable tomará las medidas que se
consideren oportunas ante un comportamiento inadecuado.
- Aurreko orrialdeko arauak
betetzen ez badira, gurasoei jakinaraziko zaie idatziz. Arau haustea behin eta
berriro gertatzen bada, araututako neurriak indarrean jarriko dira.
El
incumplimiento de las normas expuestas anteriormente será notificado a la
familia de forma escrita. El incumplimiento reiterado de las mismas dará lugar
a las medidas establecidas en el ROF.
Arau hauek, giro egoki eta atsegina lortzeko zein harre-
man onak mantentzeko baliagarriak izango zaizkigu.
Esta relación de normas servirán
de pauta para conseguir un ambiente
Agradable , propicio y para establecer o
afianzar buenas relaciones.
- Sarrerak eta irteerak
ordenean eta astiro egin behar dira. Puntualtasuna oso inportantea da. La entrada y salida al
comedor se
hará en orden
y despacio. La puntualidad es muy importante.
- Besteon lekua hartu gabe eta
zaintzaileek janaria eman arte, mahaian
ondo eserita itxaron behar da. En
la mesa se deberá estar, sin alborotar, sentándose en posición correcta, sin
ocupar el espacio de los demás y esperando a que los cuidadores-as vayan
sirviendo y atendiendo.
- Jantokian, oihukatu gabe, ondo hitz egin behar da
denok elkar ulertzeko. Una vez dentro
se deberá hablar en tono moderado para poder entenderse.
- Zaintzaileek esandakoa beti errespetatu eta bete egin behar da.
Gauzak mesedez eskatzea, eskerrak ematea, agurtzea... ahaztu gabe. Se deberá obedecer y respetar las observaciones de los
cuidadores-as y acostumbrarse a pedir las cosas por favor, a dar las gracias, a
saludar…
- Norberaren
mahaigunea garbi eta ordenatua eduki behar da. Se mantendrá limpio y ordenado el espacio de la mesa
de cada uno-a.
- Jantokiko materiala
(edalontziak, platerak…) ondo zaindu behar da eta erabiltzen diren guneak
errespetatu behar dira. Se tratará
con cuidado el material del comedor ( vasos, platos…), respetando cada uno de
los locales que se utilicen.
- Jan orduko eta ostean, eskuak
garbitu behar dira. Antes y después
de comer hay que lavarse las manos.
- Denetarik eta platerean dagoena
jaten saiatu beharko da. Se intentará
comer de todo y lo que se sirva.
- Asti-uneetan, honetarako dauden
gelak erabiliko dira, ikasgela eta pasabideetatik ibili barik. En los ratos de ocio se utilizarán los lugares
asignados para las actividades, sin andar por clases y pasillos.
- Jantokitik irteteko zaindarien
baimena eduki behar da eta ez da inoiz bazkaririk atera behar. Los comensales se levantarán para salir al patio
cuando se les indique y sin sacar nada de comida.
-
Jantokiko ordutegi barruan ikastetxetik irtetzeko gurasoek etorri behar dute
umearen bila. Para salir del centro durante el horario de comedor
tendrán que venir a buscar al alumno o alumna su padre o madre
Zainketa medikuak / Cuidados médicos
1.- Jantokiko orduan medizina
bereziren bat behar duten ikasleen gurasoek, errezeta ekarri beharko
diote jantokiko arduradunari. Los padres-madres del alumnado que precise
medicación deberán traer la receta a la encargada/o de comedor.
2.- Aurreko puntua kontutan hartzen ez bada, edo,
tratamendua ematerakoan pertsona espezializatuak beharrezkoak izatekotan, ikasleei
ez zaie inolako medizinarik emango. No se dispensará ningún medicamento a los-as
alumnos-as si no se sigue el punto anterior y cuando para su administración se
necesite personal especializado.
Menu bereziak / Menús especiales
- Ikasleren batek,
medikuak aginduta, dieta berezia beharrez gero, gurasoek eska dezakete
mediku-ziurtagiriarekin batera. Los padres y madres de alumnos y alumnas que deban
seguir una dieta, recomendada por el pediatra, pueden solicitarlo siempre y
cuando adjunten el correspondiente certificado médico.
ISTRIPUAK
Ikasleren
batek istripuren bat duenean (erorketa, ebaketa...) balorazioa eta zaintza
egingo dugu (garbitu, izotza jarri...) eta zalantza txikienaren aurrean
gurasoei deituko diegu beraiek anbulatoriora edota ospitalera eramateko.
Kasu
larrietan dagokion erakunde ofizialarekin jarriko gara harremanetan ( 112
)beraien aholkuak jarraitzeko.
Irakasleek
ospitalera garraiatu beharreko kasuetan, garraio publikoa erabiliko dute: taxia
edo anbulantzia (laguntzaile batekin joango dira).
Accidentes
Cuando un alumno o alumna
sufra un accidente ( caída, corte...) se valorará y se le curará ( limpiar,
poner hielo...) y ante la mínima duda se llamará a los padres para que ellos le
trasladen al ambulatorio u hospital.
En casos graves, nos pondremos
en contacto con el organismo oficial correspondiente para seguir sus
instrucciones.
En caso de que deba ser
trasladado al hospital por un profesor, se utilizará el transporte público:
taxi o ambulancia.
OHARRAK / NOTAS
- Ikastetxe publikoetako ikasle
guztiak Osakidetzan zainduta daude, beraz, ospitaletik ezin dute fakturarik
pasatu. El alumnado de los centros públicos
está cubierto por Osakidetza. El hospital no puede pasar factura.
- Barnetegia: haur guztiek
Osakidetzako kartilaren fotokopia eraman behar dute –edo baliokidea-. Barnetegis:
todos los niños y niñas deben llevar una fotocopia de la tarjeta de Osakidetza
–o equiparable-.
PLAGAK Plagas
-
Gurasoei informazioa bidaliko zaie gertatzen dena esanez
eta zein neurriak hartu behar diren. Se informará a los padres y madres de la existencia
de la misma y qué deben hacer.
- Kasu
berezietan osasun arduradunei (pediatra, Osakidetza...) jakineraziko zaie eta
haien proposamenak aurrera eramango ditugu. En casos especiales se seguirán las pautas de
los responsables médicos-pediatría, Osakidetza...
MEDIKAMENTUAK
Hezkuntza eta Osasun Saileko legedia betetzeko
asmoz, eskolan ez zaie medikamenturik emango ikasleei, medikuak tratamendua
eskola orduetan egitearen beharra egiaztatzen duen arte. Medikuaren agiriarekin batera egin beharrekoa
ekarriko dute.
Medicación
Cumpliendo la ley del dpt. De Educación y salud, no se
les administrará ningún medicamento en la escuela, si no es por prescripción
médica y necesario dentro del horario escolar. En este caso, deberán traer,
junto al documento médico, el tratamiento.
GAIXOTASUNAK
Ikaslea ez bidali eskolara gaixorik dagoen
bitartean.
Era berean, ikasle batek kutxatu dezakeen gaitzen
bat izanez gero ezin da eskolara etorri medikuak esan arte.
- Eskolan
gaixotzen bada: gurasoei deitu bere bila etor daitezen (telefono ezberdinak
izan).
- Gurasoak ezin direnean aurkitu:
-
Sukarra badu (38tik gora) edota larritzen bada, herriko anbulatoriora eramango
da.
- Egoera larrietan 112ra deituko da.
Honez gain, bete-beharreko prozedura:
Familiak
matrikula egiterakoan bere seme-alaben gaixotasunak (asma, hiperaktibitatea,
epilepsia, diabetisa, alergia...) ikasketxeko zuzendaritzan adierazi behar
ditu, medikuaren agiriarekin batera (zenbat, noiz, nola...). Ikasturtean zehar
gertatzekotan Tutoreari eta Zuzendaritzari esan, medikuaren ziurtagiria eta
egin beharrekoa ekarriz.
Ikastetxeko
irakasleriak kasu guztien ezagutza (gelako toki jakin batean egonez) izango du.
Jantokian
geratzen bada, jantokiko arduradun eta zaintzaileak jakitun egongo dira, nola
jokatu jakinez.
Enfermedades
No
enviar al alumno-a a la escuela mientras esté enfermo.
Del
mismo modo, si un alumno o alumna tiene una enfermedad contagiosa ( conjuntivitis, piojos...) no
podrá venir a la escuela hasta que el médico se lo diga.
-
Si enferma en el centro: se llamará a la familia para que vengan a
buscarle.
-
Si no es posible localizar a la familia:
o
Si tiene fiebre ( más de 38º) o empeora, se le trasladará al
ambulatorio de Ugao.
o
En situaciones graves, se llamará al 112.
Además,
se debe seguir este procedimiento:
-
Cuando la familia cumplimenta la matrícula deberá poner en conocimiento de la Dirección las
enfermedades de su hijo o hija (asma, hiperactividad, epilepsia, diabetes,
alergia...) firmando el documento que se les presentará. Si la enfermedad surge
durante el curso, se informará al tutor y a la Dirección, presentando
el documento médico y el tratamiento.
-
El profesorado deberá tener conocimiento de todos los casos (estando la
medicación en un sitio concreto).
-
Si se queda en el comedor, tanto el
responsable como las monitoras deben estar informados-as de cómo actuar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario